loading...
مطالب جالب رایانه
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا یوسفی بازدید : 1998 چهارشنبه 1390/10/07 نظرات (0)

در صورتی که شما نیز از سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل بهره میبرید ، به جدیدترین سرویس ارائه شده توسط این شرکت یعنی GPRS توجه داشته اید. شما از طریق این سرویس میتوانید از طریق گوشی خود به اینترنت متصل شده و به سادگی در اینترنت به گشت و گذار مشغول شوید. این سرویس از تاریخ 10 اسفند الی 15 فروردین 86 رایگان در اختیار دارندگان این نوع سیم کارت است. اما ممکن است بنا به هر دلیلی این سرویس بر روی گوشی شما فعال نشده باشد. در این ترفند قصد داریم آموزش تنظیم دستی فعال سازی سرویس GPRS را بر روی گوشی های Motorola , Sony Erricson , Nokia به شکل قدم به قدم مطرح کنیم.

علیرضا یوسفی بازدید : 659 چهارشنبه 1390/10/07 نظرات (0)

خطای DUNS 678 و 679 :


678 پاسخی وجود ندارد . 679 . نمی تواند حامل (carrier) را بیابد .


کلیه نسخه های ویندوز :


این خطا رخ می دهد چنانچه : 1 . شماره اشتباهی بگیرید 2 . مشکلی در ISP یا شبکه تلفن شما وجود دارد 3 . قبل از زمان مورد نظر مودم شما قادر به دست دهی (handshake) با مودم راه انداز نمی باشد .4 . برای شنیدن صدای اتصال ، speaker مودم را استفاده نمایید . مطمئن شوید که شماره گیری می نماید و صدای پاسخ مودم راه دور را می شنوید . 5 . با کمک تلفن عادی ، شماره را بگیرید و مطمئن شوید که صدای پاسخ مودم راه دور را می شنوید .6 . مطمئن شوید که # تلفن با کمک DUNS شماره گیری می شود ، modem log را بررسی نمایید . ( چنانچه شماره گیری # صورت نپذیرفت E1 را به تنظیمات دیگر اضافه نمایید این کار می تواند به شما کمک نماید . همچنین به این نکته توجه کنید که شما ممکن است تنظیمات تلفنی خود را داشته باشید آن چنان که رقم فاصله راه دور به طور غیر ارادی به شماره تلفن شما اضافه می گردد) .



علیرضا یوسفی بازدید : 779 چهارشنبه 1390/10/07 نظرات (0)

Firewire یا i-Link که به IEEE ۱۳۹۴ نیز معروف است ، یک استاندارد واسط برای گذرگاه سریال در رایانه های شخصی است که امکان برقراری ارتباطات صوتی و تصویری دیجیتال را فراهم می سازد.
Firewire در بسیاری از موارد جایگزین SCSI شده است و این به دلیل کمتر بودن هزینه پیاده سازی و همچنین سادگی پیاده سازی سیستم های کابلی بوده است.

علیرضا یوسفی بازدید : 736 چهارشنبه 1390/10/07 نظرات (0)

محدودیتی که در دامنه پردازش های ۳۲ بیتی وجود دارد، همواره باعث کندشدن سرعت انجام عملیات پیچیده و سنگین اطلاعاتی در سیستم های مختلف می گردد. به همین منظور بسیاری از شرکت های سازنده نرم افزار و خصوصاً آن هایی که در زمینه سیستم عامل فعالیت دارند از دیرباز رقابتی را برای تحت پوشش قراردادن تعداد زیادتری CPU و مقدار بیشتری حافظه RAM نسبت به یکدیگر آغاز کرده اند.
به عنوان مثال رقابتی که بین ویندوز ۲۰۰۰ سرور با سولاریس یا انواع یونیکس و لینوکس بر سر امکان استفاده از ۸ یا ۱۶ تا ۳۲ پردازنده به همراه چند گیگابایت حافظه RAM و امثال آن وجود داشت همواره یکی از جالب ترین و پرسروصداترین زمینه رقابت بین چند سیستم عامل به شمار می رفت. اما همه این عوامل چندی پیش تحت الشعاع واژه جدیدی به نام پردازش ۶۴ بیتی قرار گرفت.

علیرضا یوسفی بازدید : 960 چهارشنبه 1390/10/07 نظرات (6)

منبع : www.AsanDownload.com



وقتي فيلمي را از روي شبکه خانگي خود نگاه مي‌کنيد، تکه‌تکه ديدن تصوير قطعا براي شما دلپذير نخواهد بود. با کمي دستکاري در نرم‌افزارهاي ويندوز مدياپلير و VLC‌مي‌توان اين مشکل را برطرف کرد.

علیرضا یوسفی بازدید : 665 سه شنبه 1390/10/06 نظرات (2)

منبع : www.AsanDownload.com



آيا تاكنون برايتان پيش آمده كه بخواهيد چند نرم‌افزار باز شده را با هم ببنديد؟ نرم‌افزارهاي رايگان زيادي براي اين‌کار وجود دارند، اما از آنجا که هيچ‌کس از افزودن يک نرم‌افزار خوشش نمي‌آيد، ترفند اين شماره را به اين موضوع اختصاص داديم تا آستين‌ها را بالا زده و خودمان چنين چيزي بسازيم:
کاري که مي‌خواهيم انجام دهيم، استفاده از دستور taskkill و چندين آرگومان خاص است که مشخص مي‌کند هر چيزي جز Explorer بايد حذف شود، اما مي‌توانيد اين اسکريپت را به‌هرچيزي که تمايل داريد تغيير دهيد.
نخستين کار، باز کردن کامندپرامت و وارد کردن دستور /?taskkill است تا بتوانيد با شکل کلي دستور آشنا شويد. ما در اين ترفند از يکي‌دو عملگر استفاده خواهيم کرد:
F/ اين عملگر نرم‌افزار را به‌زور مي‌بندد (اين مساله انتخابي است، در نظر داشته باشيد که بستن زورکي ممکن است باعث از بين رفتن اطلاعات شود).
FI/ اين عملگر از فيلتر استفاده مي‌کند و در واقع، جادوي کار نيز همين‌جاست. دستور فيلتر مجموعه‌اي از آرگومان‌ها را دريافت مي‌کند که مي‌توانيد در بخش کمک آنها را بخوانيد.
براي شروع، بياييد فرض کنيم که مي‌خواهيم تمام نرم‌افزارهايي که توسط شناسه کاربري جاري توليد شده است را ببنديم، کافي است از دستوري مشابه زير استفاده کنيم که شناسه کاربر در آن برابر با click است.

taskkill /F /FI «USERNAME eq click»
اين مساله باعث مي‌شود explorer.exe و dwm.exe نيز بسته شوند، بنابراين تمام صفحه از بين مي‌رود و منوي استارت به‌طور کامل ناپديد مي‌شود، پس اين دستور خيلي مطابق ميل نيست.
خوشبختانه مي‌شود چندين مورد از آرگومان FI/ را کنار هم قرار داد تا اين مشکل را حل کرد. براي حل اين مشکل از دستور زير استفاده مي‌کنيم:
taskkill /F /FI «USERNAME eq geek» /FI «IMAGENAME ne explorer.exe» /FI «IMAGENAME ne dwm.exe»
بنابراين اين دستور را مي‌توان هر چه بيشتر سفارشي کرد. همه چيز به‌خودتان بستگي دارد.

حالا که اين دستور را توليد کرديم، کافي است آن را به يک ميانبر متصل کنيم. روي فضاي خالي دسکتاپ کليک راست کنيد و سپس اين دستور را در بخش location وارد کنيد. حالا مي‌توانيد يک آيکن را هم به آن اختصاص دهيد (که پيشنهاد ما قارچ بمب اتمي است!) و بعد با يک دبل‌کليک ساده مي‌توانيد همه برنامه‌ها را ببنديد.


منبع : آسان دانلود

علیرضا یوسفی بازدید : 1136 سه شنبه 1390/10/06 نظرات (3)

همان طور که اطلاع دارید ، شرکت مخابرات ایران ، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است. اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند. در این ترفند قصد داریم تمامی این خدمات را معرفی کرده و کدهای فعال سازی هر یک را معرفی کنیم. این خدمات عبارتند از : انتقال مكالمه ، انتظار مكالمه ، شماره‌گيري سريع ، مكالمه از خط اشغال به خطوط ديگر ، سرويس بيدار باش ، سرويس نمايشگر شماره CallerID و دایورت بعد از 5 زنگ.



علیرضا یوسفی بازدید : 1854 سه شنبه 1390/10/06 نظرات (5)

از جمله سرویس هایی جانبی که دارندگان تلفن همراه اپراتور اول مخابرات می توانند با ارسال SMS به این مرکز از آن استفاده نمایند مبلغ کاربرد موبایل هایشان می باشد


از جمله سرویس هایی جانبی که دارندگان تلفن همراه اپراتور اول مخابرات می توانند با ارسال SMS به این مرکز از آن استفاده نمایند مبلغ کاربرد موبایل هایشان می باشد.

علیرضا یوسفی بازدید : 768 سه شنبه 1390/10/06 نظرات (0)

temporary over-load. Continue :
با اين پيغام احتمالا موقع گرفتن عكس مواجه شويد.
پيشنهاد براي رفع اين مشكل :
1- خاموش روشن كردن گوشي
2- خالي كردن فايلهاي tmp از MMC (با برنامه Extended File Manager مي‌تونيد اين كار رو انجام بديد )
3- خالي كردن ram گوشي ( براي اينكار كليد meno را بزنيد و نگه داريد و با زدن كليد c برنامه هاي را كه احتياج ندارين ببنديد )
* روشي كه نتيجه داده: خالي شدن باطري گوشي تا اينكه خود گوشي اتوماتيك خاموش شود، بعد از ساعاتي گوشي را به شازژ بزنيد و پس از شارژ روشن كنيد.

علیرضا یوسفی بازدید : 782 سه شنبه 1390/10/06 نظرات (0)

صفحات نمايش LCD متشکل از ميليون‌ها پيکسل هستند که هر پيکسل از سه پيکسل پايه (Subpixel) تشکيل شده است: قرمز، آبي و سبز. وقتي که هر3 پيکسل با هم روشن هستند پيکسل سفيد به‌نظر مي‌رسد. ما در اينجا قصد داريم روش احياي پيکسل‌هاي سوخته را طي مراحل زير براي شما شرح دهيم.

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به وبلاگ بنده خوش آمدید هر کی هرچی از رایانه خواست بدونه بهم بگه تا تو وبلاگ بزارم تا همه استفاده کنند.09373054272 برای ارسال نظرات و پیشنهادات خود میتوانید با ارسال پیامک به شماره 30007546 آنرا با قالب زیر برای ما ارسال فرمایید . مانند : rayansys , matne payam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت رایانه در چه سطحیه ؟
    معرفي صفحه به دوستان


    نام شما *
     

    ايميل شما *

     

    ايميل دوست شما *

     

    ايميل دوست ديگر شما

     
     
     

    اخبارکوتاه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 371
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 3,778
  • بازدید سال : 101,551
  • بازدید کلی : 840,518
  • کدهای اختصاصی