loading...
مطالب جالب رایانه
آخرین ارسال های انجمن
علیرضا یوسفی بازدید : 1967 شنبه 1392/02/14 نظرات (0)
 
Image

 

با سلام خدمت تمام بازدیدکنندگان ، تو این پست  میخوام چگونگی نصب سیستم عامل روی یک کیس مجازی را بهتون آموزش بدم که تو این آموزش از سیستم عامل سرور 2008 نسخه R2 استفاده شده .

علیرضا یوسفی بازدید : 1701 پنجشنبه 1392/02/12 نظرات (0)

api

API مخفف Application Programming Interface و به معنی رابط برنامه نویسی کاربردی میباشد و شامل توابعی میباشد که مورد استفاده سیستم عامل و برنامه ها قرار میگیرد. توابع API در قالب فایل های dll عرضه میشوند. این توابع عموما در زبان C نوشته میشود اما در سایر زبان ها از جمله VB نیز قابل استفاده هستند. 

علیرضا یوسفی بازدید : 2323 پنجشنبه 1392/02/12 نظرات (0)

YouWave for Android Home 4.1.2

 

برنامه های بسیار متعددی برای آندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت آندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند . اما امروز تصمیم گرفته ایم تا برنامه ای را به شما معرفی کنیم که درون آن براحتی قادر به تست و راه اندازی انواع برنامه های آندروید باشید . نام این برنامه YouWave است . به کمک برنامه ی YouWave نه تنها می توانید، تمامی امکانات یک گوشی آندرویدی را تجربه کنید بلکه قادرید تا بروی این سیستم عامل برنامه های مختلفی را نصب و اجرا کنید .
تنها کافیست که برنامه YouWave را اجرا کرده و در هزاران برنامه ی آندروید غوطه ور شوید . برنامه ی YouWave هم اکنون از سیستم آندروید نسخه ی 2.3 پشتیبانی می کند . شما با این نرم افزار براحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک اسمارت فون (Smart Phone) را تجربه کنید .

علیرضا یوسفی بازدید : 1667 پنجشنبه 1392/02/05 نظرات (0)

 

 

زیبا سازی محیط ویژوال بیسیک

 

همانطور که میدانید برنامه نویسی یک برنامه به یک طرف و زیبایی آن به یک طرف دیگه !! . برنامه ای که ظاهر جذابی داشته باشد کاربر پسندتر است و بیشتر مورد قبول واقع میشود .

aryansabet بازدید : 1372 جمعه 1392/01/23 نظرات (0)

سلام

امروز یک ابزار خوب برای وبلاگ نویسان  گذاشدم تا همه ی طراحان سایت و ویلاگ استفاده کنند ...این ابزار برای تست آنلاین کد HTMLهست...حدود سه هفته برنامه نویسی اش طول کشید....برای استفاده از این ابزار اول باید به سایت زیر بعد به دستورات عمل کنید.اون موقع   کد ها اجرا می شن...سایت:http://aryangroup.rozblog.com/page/HTML.edit

علیرضا یوسفی بازدید : 692 سه شنبه 1392/01/20 نظرات (0)



در حالی که شرکتهای پیشرو نظیر اپل و سامسونگ سرگرم طراحی نسل آتی گجت‌ها - که ابزارهای پوشیدنی هستند - می‌باشند و پروژه‌هایی نظیر iWatch و نظایر آن مراحل آماده‌سازی را می‌گذراند، به نظر می‌رسد گوگل پس از خریداری موتورولا، بیش از گذشته در صنعت تولید سخت‌افزار وارد شده و هیچ بدش نمی‌آید حرف آخر را در حوزه‌ی گجت‌های ابتکاری بزند.

aryansabet بازدید : 926 چهارشنبه 1392/01/14 نظرات (0)

blog

 

سلام در امروز قصد داریم به شما چگونگی ساخت وبلاگ را آموزش دهیم.وبــــــــــــــلاگ،این اسم، نام بخشی از یک وب سایت می باشد که شامل اخبار در مورد سایت و خلاصه و چکیده ی مطلب های جدید وب می باشد.اگر می خواهید وبلاگ داشته باشید باید کار های اولیه را انجام دهید.کار های اولیه کار هایی هستند مثل انتخاب نام وبلاگ. بعد از انتخاب نام وبلاگ باید سیستم وبلاگدهی خود را انتخاب کنید.به طور معمول همه ی وبلاگ نویسان دوست دارند سیستم وبلاگ دهی اشان پر امکانات باشد اما اگر تازه وارد هستید می توانید از سیستم های وبلاگ دهی ساده مثل بلاگفا استفاده کنید.

علیرضا یوسفی بازدید : 4054 شنبه 1392/01/10 نظرات (1)

Connectify Pro

 

با سلام خدمت تمام بازدیدکنندگان عزیز

امروز به درخواست یکی از کاربران سایت ، میخوام نرم افزاری را بهتون معرفی کنم که با اون میتونید لپ تاپ را به یک مودم وایرلس (وای فای ) تبدیل کنید.

Connectify Pro 3.7.1.25486 نرم افزاری است که توسط آن می توانید لپ تاپ خود را تبدیل به مودم وای فای نمایید. امروزه داشتن یک ارتباط وای فای در همه حال ضروری است و داشتن آن زمانی بیشتر احساس میشود که شما از یک گوشی یا تبلت نیز استفاده نمایید.  اما هر از گاهی در مکانی قرار میگیریم که تنها یک سیم ethernet بیشتر وجود ندارد و حالا اگر بخواهیم آن را با موبایل یا حتی دوستان خود استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین ممکن است فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد. شما می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر در آن محل میزان آنتن دهی آن را دو برابر کنید.

علیرضا یوسفی بازدید : 849 پنجشنبه 1391/12/17 نظرات (1)

windows_open_source

 

 

آيا به تازگي صفحه اپن‌سورس مايكروسافت را ديده‌ايد؟ بله درست شنيديد! صفحه اپن‌سورس. آدرسش چنين است.  (برای ورود به صفحه روی لینک کلیک کنید .) اخيراً يك بررسي اجمالي در زمينه فعاليت‌هاي مايكروسافت در ارتباط با نرم‌افزارها و سيستم‌هاي اپن‌سورس انجام دادم. رويه جديدي كه مايكروسافت در صنعت اپن‌سورس در پيش گرفته است بسيار جالب است. آنقدر جالب كه مستلزم توجه ويژه‌اي است. 

تعداد صفحات : 19

درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به وبلاگ بنده خوش آمدید هر کی هرچی از رایانه خواست بدونه بهم بگه تا تو وبلاگ بزارم تا همه استفاده کنند.09373054272 برای ارسال نظرات و پیشنهادات خود میتوانید با ارسال پیامک به شماره 30007546 آنرا با قالب زیر برای ما ارسال فرمایید . مانند : rayansys , matne payam
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت رایانه در چه سطحیه ؟
    معرفي صفحه به دوستان


    نام شما *
     

    ايميل شما *

     

    ايميل دوست شما *

     

    ايميل دوست ديگر شما

     
     
     

    اخبارکوتاه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 169
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 371
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 3,689
  • بازدید سال : 101,462
  • بازدید کلی : 840,429
  • کدهای اختصاصی